söndag 22 april 2012

Lev livet medans du kan? NEJ, haha

11-15 my ass, denna dagen började ju bra. Jag vet att jag vill ha fler tider på jobb men varje gång de frågar mig vill jag bara säga nej. Finns de ingenstans där man kan få pengar av att göra absolut ingenting? :(
Johan från jobb ringde nyss iaf, frågade om jag ville ta stängningen. Kände det nästan på mig redan igår när jag såg vem det var som egentligen skulle stänga haha.
Så nu blir det antingen 11-21:30 eller 12-21:30. Beroende på om någon av de som börjar tolv vill komma in en timme tidigare. Får besked inom tio minuter, så ligger i sängen med fötterna utanfor beredd att gå upp om det nu blir 11.
Så vad ska ni andra göra idag, vad ni än ska göra så gör de för mig också. Lev lite för mig eftersom jag inte vet hur man lever själv xD
Låter också som det regnar ute så blir bilen till jobb, nu slipper jag ha dåligt samvete för jag inte hinner gå ut och springa med Sara idag som lovat.
Äh, kanske ska röra mig ur sängen nu ändå. Tråkigt att ligga här och vänta..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar