lördag 21 april 2012

when that perfect moment crashes

Riktigt skönt att cykla hem, va relativt varmt och mestadels nerförsbacke. Ni vet sådana stunder i filmer när musiken slås på och allting verkar vara perfekt, sådan hade jag när jag cyklade hem. Tänkte på att jag jobbar med världens bästa människor, har världens bästa kompisar/familj och att jag snart ska ut på äventyret i mitt liv. Tills det slog mig, OM två månader kommer jag inte se samma saker längre, kommer inte umgås med samma folk längre, komma hem till samma hem m.m. Och den där fina stunden försvann på några sekunder..
Vad har jag gett mig in på egentligen?

Jobbet gick bra sen efter lunchen, som jag sagt förr så är folket där awesome! Men ja, nu är man hemma och det är lördag. Känns ju mindre roligt haha, vafan gör jag hemma en lördagkväll egentligen? Borde ta vara på tiden och hänga med kompisar, men sen slår verkligheten till. Inga pengar + jobb imorgon. Har dock lite planer till nästa vecka som jag ser fram emot, and nothing's gonna stop me.
Åt precis upp, dags att diska kanske..

A girl's gotta eat, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar