måndag 30 april 2012

To early

Kom nyss hem, systemet är avklarat och så även netto. Både mat och sprit fixat alltså, nu hade jag tänkt sminka mig och klä på mig andra kläder. Blir svårt att veta vad man ska ha på sig, varmt ute men blir alltid kallare mot kvällen.. Får se helt enkelt. Neh, ska ladda min mobil så jag kan nå folk och sen smink!

Just de ja, idag kom jag inte försent.. Trodde jag började elva men nejfan, tolv va det. Trodde jag slutade tre men nejfan, fyra va det. Bara att suck it up och jobba, gick ju relativt bra men när siktet är inställt på tre blir man ju inte så jätte glad. Speciellt inte när man kom en timme för tidigt till jobb.. typiskt mig att se fel på allting. Försover jag mig inte så kommer jag alldeles för tidigt, gaaah.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar