onsdag 25 april 2012

Updating my list

Idag fick jag äntligen lämnat postat mina papper som ska till cultural care, så snart får man väl räkningen så man kan betala allting som ska betalas. Även sett att datorn jag tittat på ett tag gått ner i pris, kanske läge att slå till redan nu? Eller kanske vänta lite till med hopp om att det sänks ännu mer.. svårt val. På måndag ska jag också fixa min uppsägning och sen är det väl dags fixa "skicka direkt" service och foto 5x5cm. Ser inte ut som det är så mycket kvar, men känns fan så mycket mer.. :|


        To do-list

Fixa pass [x]
Kopiera pass [x]
Kopiera slutbetyg [x]
Kopiera körkort [x]
Skicka efter polisregisterutdrag [x]
Fixa papper till försäkringskassan för mars [x]
Ringa eller maila min handläggare på af [x]
Betala för polisregisterutdraget [x]
Boka hälsoundersökning [x]
Kolla upp vikariebanken [x]
Boka hotell&tåg biljetter till Stockholm [x]
Skicka alla papper till Cultural Care [x]
(Agreement form, slutbetyg, kopia av körkort, polisregisterutdrag, hälsokontrollen)
Skicka efter internationellt körkort [ ]
Betala in till Cultural Care [ ]
Beställa "personbevis 120 alla relationer" [x]
Fylla i DS-160 [ ]
Signera DS-2019 [x]
Foto 5x5cm [ ]
Ordna med "skicka direkt service" [ ]
Betala in visumavgiften [ ]
Fixa "proof of founds" [ ]
Möte på ambassaden [ ]
Säga upp mig från jobb [/]
Köpa laptop? [ ]
Avskedfest/er [ ]
Klassträff [ ]
Packa [ ]
Presenter till värdfamiljen [ ]
Växla pengar [ ]
Skicka efter personbevis till pass [x]
Betala tågbiljetterna [x]
Åka till Stockholm [ ]
Skicka efter blankett från HRAK [x]
Säga upp mitt gym-medlemskap [x]
Skriva en packlista [ ]
Gå på hälsokontrollen [x]
Möte med vikariebanken [x]
Fixa papper till försäkringskassan för april [ ]
Tandläkarkontroll?! [ ]
- Färga håret [ ]
- Fixa naglarna [ ]
- Betala böterna [x]
- Skicka in deklerationen [ ]
- Lönelappen till Malmö stad [ ]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar