onsdag 31 oktober 2012

Shoppingberoende

Känns som jag blivit lite halvt shoppingberoende.. :|  Kollar nya kläder och skor hela tiden, och det är inte bara sådant som jag vill köpa. Väskor, nagellack, smink m.m. Och innan jag kom hit så hatade jag att slösa mina pengar, avskydde att betala för någonting som verkligen inte var nödvändigt. Men här går jag in på en hemsida och trycker hem något nytt.
Så, i början på nästa vecka kommer jag ha ett par nya skor i brevlådan.

Och angående den här stormen, hemskt glad över alla som frågar hur det är här och om vi klarat oss allihop. Det märks ni bryr er, vilket värmer (kärlek till er).
Men skador finns här ju, bara för att mitt hus och min värdfamilj kom undan så har det ju ändå hänt saker i Yonkers men dock inte lika mycket som i New Jersey. Här är det mest strömmen som gått och en massa träd som blockerar gator, båtar som tar upp tågspåren och lite översvämning i downtown Yonkers. Skolorna har ju varit avstängda hela veckan och kommer även vara det imorgon då strömmen fortfarande inte kommit tillbaka.
Men detta är en del av livet, naturen. Nothing we can do about it :/

New Jersey och New York ser ju desto värre ut, men lite skador som skett grannarna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar