torsdag 11 oktober 2012

Värme? kom tillbaka, snälla..

Mina fingrar, dem som fryser mest haha. Så ska göra lite te och sen hålla hårt i koppen ;)
Annars så sitter pojkarna klistrade framför tvn efter läxorna är gjorda, ska snart dra med R upp och göra stavningstestet en gång till. Imorgon är det nämligen prov, yey. Lät han ville en liten stund nu eftersom han bara hade två fel senast. Hoppas nu att han kan dem om en halvtimme!

Efter jobb idag har jag inga planer, som vanligt haha. Inte gjort något alls denna veckan känns det som, men så blir det när man inte har några pengar. Kommer se ut såhär nu en-två veckor framöver, har lite saker att köpa så kommer inte spendera mina pengar till höger och vänster som vanligt. Men ska duscha iaf, om jag nu klarar det. Inte världens roligaste att stå i en varm dusch och sedan komma ut och frysa, gjort de förr och jag kan säga att jag gillade det INTE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar