lördag 20 oktober 2012

Unbelievable

Godmorgon!
Eller ja, kanske inte morgon för er man själv vaknade jag klockan tolv idag, yey. Länge sedan jag vaknade så sent och UTAN något alarm, helt otroligt skönt. Men vaken är jag nu iaf, sitter vid facebook och lullar runt lite. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Solen lyser så bäst vore ju om jag tog och gick ut en runda, runt kvarteret kanske? Men känner jag mig rätt så lär inte det hända..
Lite senare ska jag ringa hem, skype is the shit. Prata lite eftersom jag inte pratat med dem sedan min födelsedag, oops!
Sen ikväll ska jag jobba, värdföräldrarna ska ut på en fancy-fest så jag lägger pojkarna ikväll. No problem, bara positivt. Pojkarna är gulligast på kvällarna och Johanna spenderar inga pengar, det är så det ska vara.

Men ska nog tvätta av huvudet och kanske springa ner för lite frukost/lunch, en brunch?! hihih

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar