torsdag 1 november 2012

Ögonblicken man uppskattar

Jag är vaken, hallå, klockan är 08:39 och jag är vaken. Nu blev ni lite chockade va? Inte varje dag som detta händer, och det har ju faktiskt inte hänt på ett tag. Men jag är inte så trött som jag trodde att jag skulle vara, underbart.

Livet som aupair är verkligen inte skit, snarare tvärtom. Visst att dagar går upp och ner och vissa saker gillar man mindre än andra, men när man tänker på helheten så är detta en superhärligt tid av ens liv. Kanske inte för alla, men för en hel del.
När jag kom hit i somras så hade jag 10h/dag under hela sommaren som jag skulle lära känna pojkarna, lätt? Inte direkt. I slutet på sommaren trodde jag dock att jag kommit dem nära, det hade jag säkert också men inte hälften av vad jag är nu. Det är NÄSTAN så att jag saknar mina heldagar med dem, med mina pojkar.
Imorse när jag gav E frukost så kollade han på mig och sen sa:

- You know I love you? and you look beautiful.

Söta unge, underbara unge. Jag älskar dig med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar