lördag 20 oktober 2012

Förändring i vardagen förgyller, eller?

Och så är den superdåliga bloggerskan tillbaka, yey säger vi till det. Kanske ska passa på att be om utsäkt för att de inte kommit så många uppdateringar nu på den senaste tiden. Jag har faktiskt inte gjort något värt att skriva om, tro det eller ej. Jag är här i fina underbara Amerika men jag har hamnat i en grop typ. Vardagen har smygit sig på och känslan av att man behöver köpa in vissa saker har helt tagit över min hjärna, därför sparar jag en massa pengar vilket gör att jag bara sitter hemma om dagarna.
Har nog tröttnat på en hel del grejer också, har varit på så många ställen här runt omkring redan.. Och skriva om att jag gör absolut ingenting vill ju absolut ingen, och jag hade definitivt inte velat läsa det!

Men idag efter jobb körde jag faktiskt till walgreens, och köpte hårfärg. Så ja, nu är jag rödhårig.. eller nej det var bara ett skämt. Men till nästa färgning har jag faktiskt lovat att jag ska färga det mörkt med röda nyanser, kommer bli fint väl?
Denna gången blev det dock mitt mörka vanliga. Men undrar om jag gjorde rätt i att färga det? Innan jag kom hit hade jag de mörkt, och det va Johanna. Men sedan jag kom hit har jag varit mellanbrun, och nu känns det jätte mörkt. Men jag vänjer mig väl?! Hoppas de, annars blir det rött med en gång haha! Tackar iaf underbara Madde som färgade på mig, underbart jobb.

Vad tror ni, gjorde jag rätt som färgade det?
 Alltså.. när jag ser bilder som denna så förstår jag varför jag är singel.
 Resultatet, ska försöka lägga in en bättre bild imorgon istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar