tisdag 2 oktober 2012

Dubbelt chokladig

Klockan närmar sig sju och jag är rätt slut, och inte är det för pojkarna, nej de har varit underbara idag. Sovit för mycket den senaste tiden kanske? Hahah.
Men iaf, nu är det tid för endast ta det lugnt och kolla tv. Jersey shore går i repris hela dagar på mtv, så gissa vad jag kollar innan jobb och efter jobb? Börjar dock bli lite trött på det då jag ser samma avsnitt om och om igen. Men snart kommer ju den sista säsongen och det måste jag ju se!

Men om en timme börjar switched at birth, chokladkaka från i lördags till det kanske?

4 kommentarer:

  1. Kör du och lämnar en bit till mig me? ;) hiihi.. sjukt gooood! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Goood :D hahah, liten bit kvar. Spelar du dina kort rätt kanske den lottas ut till dig ;)

      Radera
  2. Den tårtan såg ju inte liite god ut! Hoppas du hade en bra födelsedag! :) Läser din blogg flitigt ska du veta!

    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den va riktigt god :D Jag hade en superbra födelsedag, myndig här också nu ju ;) hihih. Va bra :D Tack <3

      Radera