onsdag 10 oktober 2012

Utklassade, av moi? Nej..

Och så sitter man här igen, R spelar dator och E kollar tv. Och vi har hela kvällen tillsammans, mysigt. Ska börja med mat om en halvtimme typ, vet dock inte vad jag ska göra än men kommer säkert på någonting.

Va och spelade fotboll innan också, inte för att jag gjorde några mål med mitt lag vann typ med 30-7. Och det regnade inte, blött va det men huvudsaken är att det inte regnade haha. Kom hem, gjorde lite pasta och sen var det dags att hämta upp pojkarna från skolan. Lekplatsen > läxor > och nu är vi här.
A och G ska på något möte i skolan så jag ska lägga pojkarna ikväll, men det är inga problem. Har inte varit det innan så varför skulle det vara det nu? :)
(har inte hänt så mycket i mitt liv sedan helgen så därför inga bilder kommer upp..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar