onsdag 17 oktober 2012

Dags att börja komma igång kanske

Ja, igår glömde jag visst att blogga. Men lika bra det kanske, för jag gjorde absolut ingenting speciellt. G hämtade pojkarna från skolan så jag gjorde typ läxor med dem, lagade mat till dem och sedan slutade jag jobba praktiskt taget. Kort och lugn dag.
Idag hämtade jag pojkarna från skolan, va i parken, gjorde läxor, lagade mat och sen slutade jag typ. Inget ovanligt alltså. Efter jobb har jag bara suttit hemma, har inte så mycket pengar kvar för denna veckan så kan ju inte direkt göra särskilt mycket.

Börja också känna att tiden typ springer iväg.. har snart varit här i 4månader liksom. Så har börjat skriva en lista på allt jag vill köpa innan jag kan känna mig klar i Usa, den är en lång lista och dyra saker.. dessutom vill jag ut och resa och ha pengar till det. Bara hunnit med 1resa ju, dags att komma igång snart igen!
Skola måste jag också kolla upp.. annars är det illa haha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar