måndag 8 oktober 2012

Min lediga dag

Måndag, klockan är två och vet ni vad? A är hemma från jobbet så jag jobbar inte. Sitter istället uppe på mig rum, ätit frukost och har tankarna på att gå in i lekrummet och bara spendera dagen där. Inte göra någonting alls typ. Men så kommer man på att jag måste tvätta, har redan kört igång en maskin med färgad tvätt som borde vara klar för torkning snart.
Ska även dammsuga mitt rum hade jag tänkt, det hade ju behövts typ.. haha.

Sen vet jag inte hur bra det är för mig att gå in i lekrummet heller, pojkarna har playdate med en från skolan och de kan komma upp här vilken sekund som helst. Och NU är de på väg upp i trappan, så min tv tid är körd ;)
Blir väl hitta något jag kan starta på datan istället, eller läsa bok. Men först ska här städas, som sagt.. DET BEHÖVS!

Och där börjades det med trummorna också, hahah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar