söndag 28 oktober 2012

Det var den festen.

Halloween fest? Men som alla fester så är där allting NÅGOT som går fel och så även på denna. Vad det var tänker jag inte gå in på faktiskt, känner att de får stanna där. Bestämde mig iaf för att jag inte ville stanna kvar där så jag bytade tillbaka till mina vanliga kläder och sen vandrade jag hem. Upp för alla dessa backar.. snacka om att jag var svettig när jag kom innanför dörren haha.

Så det var den halloweenfesten, neh men får se till att dra ut nästa helg istället. Om det är någon som skulle känna för det vill säga.
Men slutet på denna dagen kanske var för det bästa ändå? Sov inte så mycket inatt så nu kan jag ta de lugnt och ta igen mig på några tv program som jag missat de senaste veckorna. Imorgon ska jag bara ta det lugnt och kanske städa rummet.
Det som är surt är dock att jag spenderade en massa pengar på denna kostymen och jag använde den bara typ 2timmar. Och att jag spenderade denna dagen till att göra mig iordning inför denna kvällen, bortkastad tid och pengar typ. Kunde köpt en billigare och finare kostym under veckan istället, men jaja, gjort är gjort.



 Röran där bakom är inte min, kan ni tänka er det? :|

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar