måndag 22 oktober 2012

Inget för fattiglappar

Inte sovit bra inatt.. tror jag sovit totalt 7h inatt. Normalt tänker ni, onormalt tänker jag. Speciellt om man tänker på att jag gick och la mig två och vaknade tolv, tio timmar borde det vara. Men efter en EXTREMT äcklig dröm och två missade samtal så vaknade jag när det ringde för tredje gången. Drog med Alexandra till ett utomhus köpcenter på andra sidan hudson river, och nu snackar vi inte litet. Alltid låg utomhus, såg ut som en liten by typ bara det att istället för att människorna bor i husen så finns där affärer istället. Och inte vilka affärer som helst, utan rikemansaffärerna.. Armani, gucci, dior, prada, ralph lauren, levi's, uggs, michael kors, saks, ed hardy m.m. Såg priserna, sen gick jag rakt ut ur affären :(  ingenting för en fattiglapp som mig..

Sedan åkte vi tillbaka till central avenue för lite kina mat, stor buffè där man kan äta så mycket man vill till ett fast pris. Jag höll på att spricka efter min första tallrik, men tvingade ändå i mig lite glass och annanas till efterrätt. Sen körde vi hem, och här sitter jag helt ensam. Ingen i huset är hemma och jag vet inte riktigt var dem är då de brukar vara hemma vid denna tiden. Aja, de dyker väl upp snart skulle jag tro :)
På tal om trollen, tycker jag hör några välbekanta röster i hallen där nere nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar