fredag 12 oktober 2012

Lite händer ändå

Goddagens, hur mår alla?
Jag mår bara bra, skönt att fredagen har smygit sig på såhär fint. Va sagt att det skulle bli ca 30grader F idag, så A satte igång värmen igår även då hon sagt till mig att hon inte skulle göra det förrän den 1november. Men nejfan, så himla kallt har det inte varit idag. Drog på mig kofta + skinnjacka, sen gick jag ut och det var sol och rätt varmt faktiskt. I don't complain though, varmare i huset skadar aldrig haha.

Träffade Ines på ridge hill idag för lite lunch, sen hämtade jag pojkarna som vanligt vid två från skolan. Blev lite lek i parken, sedan hem för snacks och här sitter man nu. Inga läxor att göra och pojkarna leker för fullt.
Efter jobb idag är det tänkt att jag ska ta tåget till Madde för en liten myskväll med film och popcorn, sen sova över i bäddsoffan haha. Lite händer denna veckan ändå ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar