torsdag 4 oktober 2012

Inga planer, inga pengar

Gissa vart jag sitter? Ni får en gissning, men bara en..
Framför tvn, vart annars? Slutade jobba för ca en timme sedan. Och har inga planer eller pengar för ikväll så därför sitter jag här. Men det är skönt det med. Snart börjar huset fullt så har tv-program hela kvällen som gör mig sällskap. Även en bok här också som vill bli läst. Sen har A skickat iväg en fortsättning på twilight som hennes arbetskamrat skrivit, så kanske ska läsa lite av den. Intressant att se hur hon tänker sig fortsättningen.

Kanske ska springa ner och hitta någonting att äta också, med de har någon slags insekt i vardagsrummet så vet inte riktigt om jag vågar hahah x)

Fotbollsgruppen från idag, jag ska vara där bakom han blonda i gult någonstans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar