tisdag 9 oktober 2012

Everything I need and more

Vet ni vad jag gjorde idag? Absolut ingenting speciellt haha. Har tvättat alla mina skitiga kläder, förrutom de jag har på mig då. Sprungit omkring med shorts och linne, inget konstigt där om det nu inte hade varit kallt här. Men under de stunder jag suttit stilla så har jag suttit med en fleecefilt virat tätt omkring mig! Även tvättat en massa lakan så nu har jag en ren och nybäddad säng.
Sen har jag bara suttit framför tvn och datan typ. Ätit lasange med familjen också, riktigt god. Men glömde nog att säga de till A :|   fördelen med att bo hos en kock, man får god mat!

Har ju kommit in i en shopping period nu, och insett att jag vill ha allt typ. Nej, men jag måste köpa lite kläder inför denna kalla vintern, jag måste ha lite skor inför vintern då alla mina går i sönder nu.. sen vill jag ha mer jeans, idrottsskor, gymmedlemsskap, halloweenkläder m.m. Blir galen här när jag inser allt jag vill ha.. och saker jag måste ha. Men ja, får väl dra ner på resturanger och saker jag gör på fritiden typ. Sen just de, jag vill resa också ju. Måste ha pengar till det med -.-
Ser ljust ut? hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar