lördag 27 oktober 2012

I sista sekunden

OCH ÄNTLIGEN är en kostym inhandlad.. tog ju inte alls lång tid. Kom till den sista affären, en vi inte testat innan på central avenue och där fanns den. Inte alls utsålt där, så en lycklig Johanna hade ju lite att välja mellan. Men ingen som riktigt fastnade tyvärr :/ Dock fick det bli denna då jag inte orkade leta mer. Den dåliga nyheten är dock att den ligger lite mer åt porrskådishållet, så ja.. Men måste testa något nytt, eller? :| 
Tur att jag kommer ha Alexandra där som kan peppa mig till att faktiskt våga ha den på.
Bild? Vågar ni verkligen se den? Kommer förmodligen lägga in en imorgon, eller kanske på söndag så ni får se den då. Ska köpa in en underkjol och strumpbyxor först bara, vill inte visa allting helt enkelt..

Gjorde jag rätt val som köpte den? Usch, kanske borde tagit Robin Hood istället. Men då hade ingen vetat vem jag var, Robin Hood var ju en räv och en av det manliga könet. Det är ju inte riktigt vad jag är, tror denna passar bättre in på mig då. Jag är ju kvinna/tjej och jag hade faktiskt rätt höga betyg i skolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar