fredag 26 oktober 2012

No luck..

Nej alltså jag ger nog upp. Varför köper jag inte grejerna när jag hittar dem? Nu är det försent för mig att hitta min halloween kostym, alla andra är ju också ute i sista sekunden. Så här sitter jag med absolut ingenting kul att ha på mig på lördag..
Ångrar mig enormt att jag inte va ute i tid (vilket jag var men inte köpte något då heller), och att jag inte köpte den jävla tigerdräkten. Ett par högklackade boots och en kavaj till den så hade jag varit nöjd. Eller den klänningen för $60 som jag kollade på i veckan.. gaaah.

Men ja, va ute efter att köpa mig en halloween kostym men kom hem med en jacka istället. Fin jacka, men ändå.

Klänning med vingar och gloria tillhörande.
 Såhär det ska se ut, men va bara helt okej. Jag vill ha fantastiskt!
Med horn och svans, djävul kanske? 
 Gissa vem? Barneys fru i Fred Flinta.
 Jackan jag fick med mig hem, 280:- inte så farligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar