torsdag 18 oktober 2012

Öroninflamation or not?

Varför det känns som fredag vet jag inte, men det känns inte kul att veta att det bara är torsdag haha. En dag kvar sen är det helg, även om jag ska jobba lördagkväll ändå haha.
Börjar även tro att jag kommer få öroninflamation snart, mitt högra öra gör ont i omgångar och jag är riktigt rädd för att nysa haha. Rädd att de kommer "explodera" i örat och att jag sen måste gå på pencilin.. Vilken jag inte riktigt känner för, eller har råd med.

Imorse snackade jag med älskade Helenis, va länge sedan nu så hade en del att ta igen. Påminner mig även om att jag inte snackat med min familj på ett tag, så kanske ska ta och ringa dem till helgen?
Sen har jag hämtat pojkarna från skolan, de fick leka lite på lekplatsen och sedan har vi bara gjort lite läxor.
Nu blir det snart att ställa sig och laga mat, blir kyckling.
Även fått mina beställda skor idag, fick knappt på dem då folk i USA verkar ha extremt smala hälar. Men efter några försök fick jag äntligen i foton, men en sak är saker. Jag kommer ju inte kunna ha tjocka strumpor i dem.. Men fina är dem, så jag behåller dem (bild får ni i ett senare inlägg)!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar