tisdag 2 oktober 2012

Huvudvärk när man somnar och huvudvärk när man vaknar

Godmorgon, godmiddag, godeftermiddag, godkväll? helt beroende på vart ni befinner er just nu så får ni ta det som passar er bäst. Klockan är iaf tolv här jag jag befinner mig där jag brukar vara klockan tolv varje dag. Vid tvn! What i like about you sänds just nu så, varför inte sitta här då?
Nej, men egentligen skulle jag varit borta i cross county med Ines just nu och kolla halloween kläder. Men somnade väldigt sent igår med huvudvärk och det va inte helt borta när jag vaknade idag, så kände inte riktigt för att gå ut då. Men känns mycket bättre nu, lagom nu inför att jag ska jobba :)

Regnar ute just nu, så blir nog bara att hämta pojkarna från skolan. Sen ska vi hem och göra läxan, sen antar jag att det blir datan eller tvn och en massa lego. Efter det ska jag se om någon vill följa med på bio, halva priset idag och jag vill se pitch perfect.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar