måndag 8 oktober 2012

Palisades mall

Och så var det söndag igen, kväll dessutom. Men mig gör de absolut ingenting, vet ni varför? Jo, för imorgon är det måndag och jag är ledig hihi.
Madde sov ju här till idag, Gs föräldrar kom även i förmiddags för lunch med familjen. Men jag och Madde tog bilen till ett köpcenter istället, riktigt stort köpcenter dessutom. Spenderade halva dagen där, 13-19, awesome. Fick med mig ett par jeans, testade dem precis och de är superhärliga på. Ska till wetseal och köpa fler, definitivt! Fick även med mig en fin tröja med mig hem, men fortfarande ingen tjocktröja eller kofta som jag behöver.. Misslyckande nr2 haha.

Vet var jag ska köpa min jacka dock, sjukt många jackor på burlington så ska dit och se om jag kan hitta något fint och billigt. Sen behöver jag även ett par boots typ, men tror jag vet vilka jag vill ha. Ska bara beställa hem och testa.

 Nya tröjan + nya jeansen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar