torsdag 18 oktober 2012

Något måste hända snart!

Och så var det onsdagkväll, men ikväll har jag faktiskt varit utanför huset tro det eller ej. Hade lcc-möte med min lcc och alla i min grupp. Och ja, alla dök faktiskt upp :) Men sommaren är slut och folk har slutat semestra och skolan har börjat så jag förstår varför också haha.
Så nu ska jag bara kolla upp skolor och sådant så jag får de överstökat typ.. Måste ju ha 6credits, och jag vill ha de gjort tills mars helst. Helst innan men det verkar ju inte hända :/

Sen måste jag också börja kolla upp lite semestrar, vill till washington och sen till north carolina så snart som jag kan. Så ska prata med mina underbara kompisar i dessa länderna, ska se om jag kan utforska någonting nytt i november kanske? FÖHOPPNINGSVIS :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar