måndag 15 oktober 2012

Plötsligt händer det

Och så blev det lördag sådär helt plötsligt, det gick ju inte alls sådär otroligt snabbt? Men vad ska man göra? Gäller ju bara att hänga med i tempot.
Idag skulle vi bara göra någonting, ingen aning om vad med något skulle vi göra! Blev en runda till white plains för att kolla på jacka, lär ju behöva någonting denna vintern här borta i Amerika. Tror liksom inte att min vinterjacka kommer klara hålla mig varm mycket längre, och ändå var det inte så länge sedan jag började använda den för höstens kyla.
Hittade dock ingenting intressant så blev en runda till Hastings-on-hudson för lite kebab som A sagt finns där. Kebab, som vi gått och längtat efter det. Köpte med oss det och stack vidare ner mot lekplatsen som jag brukade gå till med E och R. Vilken besvikelse :(  Kebab? Nejdå, det var typ pommes och stora kycklingbitar med rödlök, gullök och paprika. Får väl helt enkelt vänta med en riktig kebab tills man kommer hem till Sverige igen.

Efter detta åkte vi hem till Madde igen eftersom någon skulle jobba, dock underlättar det lite att hon har så söta barn. Sprang runt och lekte en ny version av tittut-leken, haha. Sen när de gått och lagt sig så blev det ännu mera chips och cola, denna gången dock cola light. Lite tv, lite dator och sen var vi i sängen lagom till ett (tror jag). Amazing att mormor håller sig vaken bara för att jag är där ;)

Bröllop i parken

 Solen i ögonen..
 Kebab?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar