onsdag 24 oktober 2012

På kostymjakt

Hallå där, lagom sent inlägg eller? Hahah. Idag har varit en relativt händelserik dag, eller ja om man jämför med de senaste dagarna iaf. Dagen började med att jag och Ines letade halloween kostymer.. hittade en som hade varit söt men den kostade $60, lite för dyrt huh? Så kanske blir tiger ändå, vi får se om den är kvar senare i veckan.
Sen jobbade jag från 14-18:30, supergulliga pojkar har man haft också.
Efter jobb drog och iväg till ridge hill, jag och Ines testade en halloweenkostym affär de har där med. Hur mycket val som helst och faktiskt till bra priser. Men de jag vill ha är inte direkt lämpliga att ha runt barn så jag testade dem inte. Och de som var lämpliga runt barn såg inte bra ut på mig.. typiskt eller? Så vettifan om de blir någon kostym i år alls. Hade ju varit bra så jag faktiskt vill ut med pojkarna på halloween och sen kan man ju använda den i Sverige någongång kanske.
Men om jag köper tigerdräkten så är det ju faktiskt så att jag kommer behöva köpa stövlar till, vilket gör den ungefär lika dyr som den för $60.

Efter en massa kostymprovningar så gick vi på bio, tänker dock inte säga vilken för ni kommer tro jag är en idiot. Men den va så bra så var tvungen att se den igen, ooops! Avslöjade lite för mycket där kanske, men ja.. DEN VAR BRA. Pitch perfect, ni måste se den om ni inte redan har. 35:- är ju faktiskt inte så farligt, varit en annan sak om det kostat 100:- per gång eller hur?
Neh, alla i huset sover så jag tänkte också hoppa ner under täcket. Fotboll imorgon!

$60.. tillkommer öron och svans, och den va faktiskt fin :/
 Tillkommer svans och öron, ska tillslut bli en katt.. typ.
 Sparta krigare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar