söndag 21 oktober 2012

4 månader och 2 dagar

Och så är det kväll här i Amerika också, ännu en lördag är slut. Tiden går alldeles för fort och jag börjar känna att nu hinner jag verkligen inte med. Så mycket man har att tänka på när man egentligen bara borde slappna av och njuta av stunden, men det fick man tydligen bara göra de 3 första månaderna.. kul, verkligen!
Iförrigår hade jag 4månader i staterna, kan inte förstå det. 4 månader sedan jag lämnade mina kompisar och familj hemma för att bege mig ut på mitt eget äventyr. 4 månader sedan jag lärde känna mina nya kompisar och 4 månader sedan jag fick en till familj.

Snackade med familjen idag, t.o.m pappa var med där på ett hörn. Skönt att fått snacka med dem igen! Klockan fem stängde vi av chatten, så jag gick ner och hängde med de andra en stund innan A och G skulle ge sig iväg. Fixade As hår och smink, så nu blev hon snyggast på festen, hihi.
Efter de hade gått så gjorde jag tacos till pojkarna, glass till efterrätt och medans R spelade wii så myste jag och E framför tvn. Sen blev det lite bokläsning och tillslut sov mina älsklingar.
Nu sitter man uppe i lekrummer och kollar på grown ups och tar de lugnt. En skön och mysig lördag blev det helt enkelt!

A & G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar