fredag 12 oktober 2012

Något jag inte borde gjort..

Detta är helt sjukt.. gick precis igenom saker jag vill köpa under året och kollade genom kostnaden över detta. Något jag inte borde gjort, för nu får jag lite ångest och undrar om jag verkligen vill ha allt detta. Men kom upp till kostnaden 10.000:- på ett ungefär, nice va?
Men nu är ju vissa saker inräknade där som kostar en hel del också, som en ny kamera t.ex och ett par skor som jag lovat mig själv att faktiskt skaffa för att jag förtjänar det. Så det priset är väl någonting man får ta helt enkelt, gäller bara att spara ihop till det nu då.

En annan sak jag ville dra upp är, fan vad tråkigt det är att sitta hemma haha. I Sverige satt jag nästan alltid hemma, gick knappt ut, VILLE knappt gå ut ju xD. Och här sitter jag i Usa, har varit hemma under 4dagar och känner hur tristessen börjar krypa inom mig. Vill ut, hitta på saker. Men som sagt, har en del jag vill köpa under de närmsta två till tre veckorna så måste hålla mig hemma för att kunna spara pengar typ.
En annan nackdel med att sitta hemma såhär mycket är att man får tid att tänka. Har tänkt rätt mycket på familjen och vännerna där hemma, vissa småsaker man saknar. T.ex jag saknar att säga mamma.. Saknar att sitta inne på mitt rum och kalla på mamma för att jag har någonting jag vill visa henne på datorn. Yes.. jag saknar att säga ordet mamma haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar