söndag 28 oktober 2012

Mmm frukost!

Söndagmorgon, fick sova ut vilket var hur skönt som helst. Länge sedan man vaknade klockan ett, och då menar jag det verkligen.
Sitter och äter frukost framför tvn nu, blev blåbärs youhurt med jordgubbar och hallon, pannkakor med hallon och en engelsk muffins (inte sådan muffins ni tror det är, mer som en macka). Hade tänkt stanna här inne idag, bara ta det lugnt och kolla massa tv.
Ska även förbereda inför de kommande dagarna, ta fram alla mina viktiga papper och packa ner lite kläder i en väska. Stormen Sandy ska ju komma hit imorgon, och det verkar ju som att den verkligen ska komma då de stänger ner tågen, subwayn och skolorna.. Inget kul, men de är lika bra att vara förberedd för ingen ström ett tag nu framöver. Så datan kommer laddas upp under natten så jag kan ha någon användning av den haha.

Nu jag känner att jag borde haft en kindle (e-bok) så jag har någonting att köra ner tvn och datorn inte fungerar (A) hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar