tisdag 9 oktober 2012

Vantar nu hade inte varit fel

Omg, tror jag måste köpa vantar. Johanna, köpa vantar? Johanna använder knappt vantar i vanliga fall, och redan nu i oktober månad så finns funderingar på det. Och nu menar jag inte vanliga fingervantar.. nej det ska vara tjocka och härliga vantar.
Ja, jag fryser men mest om händerna. Och att gå runt i detta huset utan vantar kommer jag nog inte klara hela oktober, så kanske bäst att införskaffa sig ett par supervantar tills värmen sätts igång.

Kallt är det, och detta är ett trevåningshus och ju högre upp man kommer desto kallare är det ju. Och jag bor högst upp.. Gick precis upp med Rowan till kontoret för att stava lite, och här inne är det ju skit kallt vad är det då uppe hos mig?
Lägger t.o.m min dator under täcket bara för att den inte ska vara kallare än mina fingrar när jag tar den haha x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar