söndag 7 oktober 2012

How I met you mother, en besvikelse

Idag vaknade jag tidigt, för en lördag åtminstonde. Halv nio steg jag ur min supervarma säng, hemskt nästan. Mötte upp Ines, Madde och Rupert i på grand central för att sedan ta oss söderut. Vi tog staten island ferryn till Staten island och gick runt lite. Men tror vi hamnade i ett relativt dåligt område, män i små gränder och alla kollade på oss när vi gick förbi.
Så vi tog ferryn tillbaka och åkte upp till stan istället för lite mat. Vart? Jo, ni vet den mclaren's baren i how I met your mother? Vi åt där :) Tog dock inga bilder just på resturangen så får sno någon från Ines sen, hon tog en massa haha. Men stället var en besvikelse..

När Ines och Rupert åkte hem så gick jag och Madde en runda på forever 21 på times square, fullt hus på hard rock cafè ju. Kom hem med en kavaj, självklart något som jag inte är i behov av just nu. Gick ju egentligen in där först för att kolla skor men sedan ville jag kolla typ tjocktröjor eftersom det börjar bli riktigt kallt här nu.
Men som sagt, jag misslyckades med den uppgiften. Det fick bli en kavaj, en blå kavaj.
Sen åkte vi hem, hem till mig eftersom Madde ska sova här!

Madde, Ines & Rupert
 Me & Manhattan
 Opsss!



Mclaren's eller Mcgee som den egentligen heter, hela stället var en besvikelse! 
 'Pussar' på min man
 BLÅ kavaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar