torsdag 4 oktober 2012

Halloween

Hallu! Dessa dagarna går förbi alldeles för fort.. vet inte om jag gillar det eller inte. Det är ju bra, för det visar ju att jag trivs och att jag faktiskt gör något med min tid här men samtidigt så känns det som man inte hinner med allt som man vill. Har ju ändå 9månader kvar så har en massa tid kvar att hinna göra allting, så kanske inte ska stressa nu haha.

Ska snart hämta pojkarna från skolan, ca en halvtimme kvar.
Vad har jag gjort idag då? Jo, nu är det så att halloween börjar närma sig så jag och Ines drog till cross county och testade lite förklädnader. Hur mycket som helst, men valde bara ut tre av dem. Kanske kan åka tillbaka och testa fler, får se. Vet dock inte vad jag vill vara, så ni får gärna hjälpa mig..?!

Tiger, tänkte med höga stövlar, nersläppt hår och en blazer kanske?
Daphne, från scooby doo. Dock redan bestämt att denna kommer det verkligen inte bli.. haha
 Rödluvan, fast med nersläppt hår då.

2 kommentarer: