lördag 1 september 2012

Liten uppdate från jersey

Men hallå där i rutan, vad hittar ni på?
Själv har man nyss kommit fram till hostel nummer två för denna helgen, sitter i sängen och kollar på mean girls. Typ 4de eller 5te gången sedan jag kom till USA. Om en liten stund ska jag lägga fötterna i ett varmt bad och sedan fixa till mig lite snabbt (om jag nu kan det). Sedan bär det av mot atlantic city där vi ska äta lite innan det är dags att säga godnatt för idag.

Spenderat dagen i Six flags med flickorna, en lång och VARM dag. Fin färg har vi fått också, färg som kommer bättras på ännu mer imorgon om det nu blir fint väder. Men det hoppas jag att det blir! Sen kommer vi göra Atlantic city resten av denna semestern och på måndag ska vi till seaside heights, vill ju besöka shore store (från jersey shore). Vet inte riktigt om jag kommer blogga mer innan måndag kväll så nu fick ni veta hur jag kommer spendera min helg iaf :)
Bilder tas det många av, iaf för idag. Får se hur länge minnet och batteriet håller, men även de kommer upp på måndag.

Nu ska man bada fötterna, sen hoppas jag på att jag är hungrig. För det lär säkert tjejerna vara, haha.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar