söndag 30 september 2012

Underbara land

Säger man godmorgon nu? Klockan är kvart i ett och här ligger man på Madeleines golv och kollar tv tillsammans med flickorna. Vaknade för en liten stund sedan efter några timmars sömn, men vad gör det om hundra år?
Ska förmodligen äta något snart, sen vet jag inte riktigt när jag kommer hem. Eftersom Madde ska hämta sina värdföräldrar på flygplatsen sen så tigger jag skjuts med henne ;)

Gårdagen var amazing. Ni anar inte hur skönt det är att kunna komma ut och liksom bara släppa loss, och nu menar jag inte de ni tror jag menar. Jag menar dansa som man vill, hur fult det än är. För vad är oddsen att man träffar dessa människorna igen? Och ingen dömer en, de tycker bara det är roligt.
Men jag tackar A för hennes fantastiska köttbullar igår, och jag tackar båda A & G för middagen de höll för mig och tillslut tackar jag min flickor (alla mina flickor, även de som va med på ett hörn via skype) som gjorde kvällen fantastisk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar