onsdag 26 september 2012

Varför hittar man aldrig det man behöver?

Jag ska ut på fredag, och jag hittar absolut ingenting att ha på mig :( Åkte till cross county med Ines efter jobb idag, spenderade en timme på forever 21 och sedan en till på wet seal. Men hittar bara typ vardagskläder. Inga festkläder som passar mig, varken i smak eller storlek..
Så vad ska jag göra? Har några dagar kvar att kolla runt, men har kollat i de affärer där priserna är bra och kläderna fina. Och har saker att göra i veckan, så har egentligen inte så mycket tid kvar om jag tänker efter.

Meeen kanske dyker det upp något roligt, kanske.. A kanske har något jag kan låna (A)
Nej, men imorgon väntar en 10timmars arbetsdag. Men saker är inplanerade så det ska inte vara så farligt, haha. Upp med tuppen dock!

 Dagens inköp: thights, topp, spetsaktig tröja och blus/skjorta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar