torsdag 27 september 2012

Search for dresses

Usch va jag va trött när G kom hem idag.. vettifan vad som hände. Varit pigg hela dagen men efter middagen så slog det till, jag satt i soffan med E och chillade då jag kände att jag kunnat somna när som helst. Tur va så kom G hem i precis rätt tid, typ haha.

Har fortfarande problem med kläder inför lördagen, känner att jag borde kanske dra till forever 21 och kolla igen men vettifan om jag hittar något då. Har ju trots allt redan varit där en gång denna veckan.. Men kollade på hemsidan och hittade några skit fina klänningar där som jag hade kunnat tänka mig köpa. Men ja, de hittade jag inte inne i butiken och det är försent att beställa online nu.
My luck, right?
Fortfarande rätt trött så tänkte faktiskt gå och lägga mig rätt snart, hade bara tänkt platta håret först. För imorgonbitti (min födelsedag, yey) måste jag in till bronxville och närvara på ett lccmöte. Klockan elva blir det skype med familjen och farmor kommer även vara där, sen ska jag se om Helenis och/eller Nilsson har tid att snacka lite. Aja, det får vänta tills imorgon. Har annat att sköta här tills dess ;)

Vilken?!
vet inte riktigt om 2an eller 3an är min favorit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar