onsdag 12 september 2012

Be careful what you wish for, because you might just get it

On my way till sängen, precis kollat en massa avsnitt av huset fullt och sedan nanny. Lite komiskt är dock att när jag va yngre och kollade på nanny så ville jag göra som henne, flytta in till någon annan och ta hand om deras barn. Och vad är det exakt jag gör nu? Underbart!
Och i nanny så ska de ju bo i Manhattan, så ska kolla upp om fasaden till deras hus finns så kanske man kan gå dit och kolla? Sen försöka ta vänner-huset, sex&the city (carries fasad), cosby-husets fasad m.m samma dag.

Neh, ska borsta tänderna nu hade jag tänkt mig. Imorgon ska jag gå upp liite tidigare än jag brukar, ska iväg och kolla när en massa aupairer spelar fotboll i Scarsdale. Någon gång ska jag väl även joina dem, men inte imorgon eftersom jag har.. fortfarande.inga.idrottskläder.. Skorna beställde jag inte igår heller, de kostade mer än vad jag förväntat mig när taxen lades till. Soo, what now to do?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar