lördag 8 september 2012

Slappedag

Men hallå där borta, snart har en hel dag passerat i Sverige och här har min bara börjat haha. Man kan ju tro att folket där hemma börjar göra sig iordning för fest nu, men känner jag mina kompisar rätt så är det inte fest som sker ikväll. De ska vänta med allt sådant tills jag kommer hem igen ;)

Idag vaknade jag 11:30, sova ut är så himla skönt. Och idag tänker jag inte hitta på någonting alls heller! Pojkarna ska snart få lite kompisar över som ska stanna över natten, så jag kommer nog hålla mig på övervåningen. Sen dessutom ska det visst vara tornado varningar, så det är lika bra att hålla sig inne. Skönt också ju, eftersom jag brukar hitta på saker på helgerna annars. Men det får bli imorgon istället, hoppas bara regnet avtagit då..

Så idag ska jag bara spendera min tid framför tvn och läsa lite bok, det låter väl härligt? Men ja, ni som ska dra ut HA KUL, och nu som stannar hemma HA KUL ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar