måndag 24 september 2012

Mycket stan men lite sömn

Hemma! Spenderat min helg hemma hos Madde, eller ja, spenderat mesta delen av helgen i stan men nätterna hos Madde haha. I fredags slutade jag en timme tidigare och åkte direkt bort mot Yankeestadium och mötte upp mormor Madeleine och hennes lcc-grupp. Blev 3timmar på stadion där vi såg Yankees möta Athletics, ingen aning om vem som vann dock då vi stack innan matchen var helt slut.
Men det var ändå halv spännande att kolla på, tog lite för lång tid för min smak dock. Men ska ändå tillbaka, måste se Yankees mot Red sox någon gång. Och då med hela utstyrslen (keps, tröja & hand!).

I lördags så stack vi till soho för att kolla klänningar till nästa lördag då vi ska ut och fira att Johanna blir 21, woho. Hittade dock ingen, gått upp i vikt så ingen ser direkt bra ut :(
Åkte hem till Madde efter det igen, då tillsammans med Rebecka. Madde skulle jobba lite och vi satt med, åt lite tacos och kollade film.

Idag så åkte vi in till stan med bil då Maddes värdmamma ändå skulle in en runda, uppe halv åtta, sminkad och klar och inne i stan till halv tio ungefär.. jag är överraskad jag själv. Blev en tur till soho (igen), china town, the village och tillslut central park. Sedan drog vi hem rätt tidigt då vi var rätt trötta allihop haha.
Kom hem, snackade lite med G och A och nu sitter jag på mitt rum. Borde packa upp det lilla jag tog med mig, och kanske göra mig iordning för sängen? Imorgon är det återigen jobb, men schemat nu är ju underbart haha (A)

Fredag


 Tvungen att zooma in, men närmare bild på röven fick jag inte :(
 Lördag
 Bevis på min tillagda vikt, ser ni den lilla bulan där på magen??
 Söndag
 Sex and the city trappan, råkade gå förbi den i the village så nu har man sett den också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar