söndag 16 september 2012

Lite födelsedagsfirande

Godmorgon people.
Halv tio och jag har varit uppe en halvtimme redan, överraskade? Jag vettifan vad jag ska göra med dessa rengöringsprodukterna, blir skit trorr i huvudet av det nya jag testar nu. Kan nästan dra av huden på vissa ställen, och ända ska detta vara mot känslig hud. Kanske så ska jag inte använda sådant, och bara ha en massa finnar i ansiktet istället. Men proactiv fungerade ju..

I helgen har Madde varit här, sov här från fredags till igår. Familjen stannade också hemma då E fick otroligt hög feber, stackaren. Men ingen skada skedd, i fredags åt vi på asiatisk resturang och sedan en massa muffins som A hade med sig hem från jobb. I lördags så blev det stan, ville kolla upp lite kända ställen men blev bara ett dock haha. Gossip girl trappan, va en tysk parad på gatan samtidigt så satt och kollade lite på den.
Sen blev det lite mat på mexicansk resurang, och efter det ner till brooklyn bridge och gå lite. Sen begav vi oss hem, bytade byxor och efter det körde vi vidare upp mot Pleasantville för lite pizza, cheesecake och muffins som blev över från igår. Skulle fira Ines födelsedag eftersom hon inte kunde idag.

Idag däremot så ska jag förmodligen få besök av Madde, sen ska vi dra vidare mot Ines och tillslut Larchmont där vi ska ha picknick och lite sporter med en massa andra aupairer från westchester. Måste bara göra mig iordning först och sticka iväg och se om jag kan få tag i ett par träningsbyxor rätt snabbt, måste bara kolla saldot på mitt konto först :| ojoj..

Fredagkväll




 Lördag, gossip girl trappan
 Den tyska paraden

 På brooklyn bridge

 TACK för maten, the chinese style

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar