onsdag 19 september 2012

30 pers, lite trångt kanske?

En härlig dag idag. Allt som handlar om tornados är nu borta, för stunden iaf. Solen lyser och det är lagom varmt ute. Steg upp supertidigt idag, lika tidigt som när jag passar pojkarna en hel dag men idag var det inte för att jag skulle jobba. Skulle följa med A till white plains för att sedan få bilen, så uppe med tuppen typ.
Jag och Ines åkte sedan till fotbollsplanen (en halvtimme för tidigt) och vi var ju självklart de första där. Så blev lite fotboll och lite basket idag, mer basket än fotboll även om jag spenderade mer tid på fotbollsplanen. Vi är typ 30personer som försöker spela fotboll tillsammans, det blir lite trångt då och man har inte chansen att få bollen direkt mycket. Så jag tror basket är roligare haha xD

Hämtade pojkarna klockan två och har sedan dess varit på lekplatsen i ca 10min och efter det gjort läxan här hemma. Nu leker de tillsammans i biblioteket, och det är lugnt i huset faktiskt.
Ikväll händer det ingenting, ingenting jag vet iaf. Så ska väl ta en dusch och kolla avsnittet jag missade av switched at birth i måndags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar