onsdag 26 september 2012

Problem med snoozningen, vad har hänt?

Godmorgon!
Hur kul var det att vakna imorse tror ni? Jag brukar ju snooza från en timme innan jag ska upp, och i vanliga fall brukar inte det vara några problem. Jag somnar lätt om som ni alla vet. Men idag kunde jag inte riktigt slappna av efter klockan ringde första gången. Låg där och varje gång jag hörde något litet ljud nedanför så kollade jag på klockan, rädd att jag försovit mig. Men minutvisaren hade bara rört sig 2 siffror framåt..
Men när klockan väl blev halv åtta reste jag mig ur sängen, tvättade ansiktet och satte hörlurarna i öronen och lyssnade på lite musik. Kände mig faktiskt ganska pigg efter det, men såg nog inte pigg ut eftersom A sa till mig att dricka kaffe, ha ha.

Idag ska vi ha en rolig dag, klockan tio har vi playdate med Honorine och värdbarn i parken bredvid. Sen blir det lunch och läxor. Och vid två är det en ny playdate med Ines och hennes värdbarn. Sen blir det hem och laga mat, sen är ju denna dagen över typ.
Ska inte hitta på något speciellt ikväll heller, har för det första inga pengar och för det andra kommer jag nog vara rätt trött ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar