fredag 14 september 2012

Ett av mina ryck

Fick en reaktion idag av det jag börjat med med neutrogena, blev helt röd under ögonen. Precis som jag blivit solbränd endast där, och känslan va densamma. Jag kände att det stack lite men tänkte inte mer på det, men när jag skulle sminka mig så va jag svullen och röd. Ringde dem iaf och de rådde mig självklart till att inte använda den produkten igen, dah?! Och de skickar tillbaka mina pengar, typ, mer i presentkortsform.

Hämtade pojkarna efter det, och vi har lekt på lekplatsen, gjort läxan, kollat tv, spelat data och ätit tacos. Efter jobb idag så stack jag till walgreens och köpte mig ett nytt rengöringsmedel till ansiktet, så nu hoppas jag att denna fungerar. Hade jätte bra recensioner så de borde fungera, billigare än proactiv iaf :)
När jag sen kom hem valde jag att städa mitt rum, får mina ryck ibland. Har skämts över mitt rum i några dagar nu, varit rädd att A eller G ska komma upp och säga till mig att städa. Men det hann inte hända, så tog tag i det nu. Rätt nöjd nu när allting väl är klart, passade ju även på att städa mitt handfat haha. Nu får man se hur länge detta håller.. inte länge gissar jag på!

Före

 Katten valde att lägga sig mitt i vägen, precis där jag sprang fram och tillbaka..

 Efter

 Här ligger även vykorten som skulle skickats iväg för typ en månad sedan.. insåg att jag behövde fler, men inte köpt några så de hamnade i en hög på byrån. Men får väl se till att posta dessa SNART! :$
 Efter tre månader i här så har mina saker äntligen kommit tillrätta, ha ha
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar