torsdag 6 september 2012

När skolan drar igång

Hallå där i rutan, idag är det torsdag och jag bloggar rätt sent. Varför? Jo, för pojkarnas skola drog igång idag vilket menas med att jag inte börjar förrän två. Jag har längtat efter denna dagen hela sommaren men nu när den är här så är det lite blandade känslor haha.
Vad ska jag nu göra med mina dagar? Känns lite onödigt att ligga och sova till tolv varje dag, men samtidigt har jag inte insett att efter inte ha fått sova ut riktigt på flera dagar så var denna dagen välbehövlig.

Näh, men ska väl ta tag i mig själv och skaffa lite gymkläder så att jag kan dra igång med lite träning. Sen kan man ju självklart ha sovmorgon ändå hihi.
Nepp, men klockan är redan halv två så jag tror det börjar bli dags för mig att köra iväg mot skolan och hämtade upp pojkarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar