fredag 7 september 2012

Fortsätta framåt eller stanna här

Då är snart även denna dagen slut, hemskt men sant. Vet inte riktigt om jag vill att tiden ska stanna eller fortsätta framåt, har ju det så bra just nu..
Klockan är iaf lite över elva här och jag ska snart in och borsta tänderna, sen blir det sängen för min del. Även om dagen inte varit lång och även om jag fick en bra sovmorgon så är jag ändå trött, wierd.

Aja, efter jag hämtat upp pojkarna i skolan så lekte de lite på lekplatsen utanför. Sen körde vi hem för lite snacks och lite lektid i lekrummet. Sedan skulle vi till biblioteket, men det var ju självklart stängt idag igen.. Stod på lappen igår att de skulle öppna runt 12 idag, och idag stod det att det skulle vara stängt hela dagen. Bättre info nästa gång kanske?
Så det blev lekplatsen 1½h innan vi hämtade upp A vid tåget, en rätt härlig dag ändå ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar