onsdag 19 september 2012

En hel del shopping framför mig

Även om jag varit här i tre månader, och enligt rätt många är det ju ganska liten tid av tiden jag faktiskt ska spendera här. Bara en fjärdedel av året ju.. Men känner att jag ligger lite back faktiskt.
Läste precis en blogg där tjejen har 17par skor och en hel massa kläder i sin garderob, och jämför jag med henne så har jag knappt shoppat ju. Dessutom vet jag att hon rest en massa också, och hon har bara varit här 3 månader längre än mig.
Själv har jag endast inköpt 6par skor på dessa månaderna, mer än vad jag brukar men känner ändå att jag borde höja mig ett snäpp och dra med mig lite fler hem. Även kläder, min garderob är ju inte ens halvfull.. Sluta äta ute så mycket och kanske faktiskt shoppa lite mer, och resa såklart!

Idag har det varit en lugn dag, slappat framför tvn och inte gjort så mycket. E är verkligen bättre då han studsat runt och skrikit hela dagen, men det är ju skönt, för honom och för mig ;) hehe. Även varit tornado varningar igen, blåst som fan och regnat. Strömmen gick inte långt ifrån oss, så vi har haft tur här.
Nu blir det tv hade jag tänkt mig. Min bok är även slut, vet inte riktigt vad jag känner om det :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar