måndag 24 september 2012

Bra eller dålig vecka, spännande att se resultatet.

Återigen har nu vecka startat, en bra vecka? Nja, det trodde jag att det skulle bli men nu är jag inte säker längre. Känner mig inte lika positiv.. Men får väl göra det bästa av situationen och försöka göra veckan så bra som möjligt.
Imorgon ska jag till cross county innan jobb, måste hitta en klänning inför lördag. På onsdag är pojkarna lediga så det blir jobb hela dagen. På torsdag fyller jag ååår, så ska försöka skypa med så många som möjligt (familjen+farmor bl.a) innan jobb. På fredag så är ingenting direkt bestämt, men ska jobba kväll iaf. A & G vill ut och äta lite.

Sen på lördag kommer Madde och Rebecka hit för middag med mig + familjen, sen blir det utgång. Kommer vakna upp hos Madde på söndagen och sen är denna veckan slut. Hoppas dock på att den kommer gå snabbt, har inte så positiv känsla angående veckan än så länge. Men allt kan väl ändras? :|

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar