fredag 28 september 2012

27 september, försvinner för snabbt..

Och ännu en gång har den 27 september bara försvunnit.. Har varit en riktigt bra dag och det tackar jag alla mina vänner och mina familjer för. Mina familjer, låter lite skumt i mitt huvud men nu när jag tänker efter så har jag ju faktiskt två familjer. Ja, om inte tre?! Har min familj i Sverige, sen min familj här och även min familj i Ecuador som jag saknar otroligt mycket.
Men ja, det är många som gjort denna dagen speciell. Jag har fan blivit 21, jag är myndig i alla länder i världen nu. Wow.. jag börjar bli gammal.

När jag kom ner imorse efter att vaknat klockan åtta så hade the Ts lämnat ett medelande på white boarden, satt upp "happy birthday" ovanför skåpsluckorna och lämnat presenter på kökbordet. En från A&G och en från R&E. Klockan tio blev det ett snabbt lcc-möte som ledde till $20 parkeringsböter (grattis på födelsedagen, typ?) och sen blev det hem och prata med farmor och resten av familjen.
Sen hann jag även med att prata några minuter med Helenis och Nilsson, hur kul som helst. Kommer även prata med dem igen på lördag för de firar samma sak som mig. Nilsson har blivit 21!! oooh, Grattis sötnos. Även Josephine blir 21, men inte förrän imorgon haha (A).

Sen under resten av dagen har jag jobbat, fått många kramar och haft världens mest fantastiska barn. Bara en massa mys! Sen har de blivit middag (italienskt) med A&G, fått efterrätt från As jobb och faktiskt druckit mitt första lagliga vin här.
Underbart, och att jag trivs med mitt amerikanska liv gör ju inte saken mycket sämre.
Tack allihopa som varit med och gjort denna dagen så fantastisk, ni är guld värda!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar