fredag 14 september 2012

Fredagsmys

Hallå där, mitt på dagen här borta. Klockan är tre och jag hämtade pojkarna för en timme sedan, typ. Ingen lekplats idag eftersom E har ont i nacken, så blev direkt hem. Inga läxor heller så E kollar tv och tar de lugnt, medan R sitter vid datan på andra våningen. Även Bob ligger här bredvid mig, ni vet katten?
Pratade med Helena via skype innan idag också, nämnde att katten alltid var där jag var. Och yes, som ni läste, nu är han bredvid mig haha. Exakt mellan mig och E han han tryckt sig in, haha.

När A och G slutar arbetet idag så ska de ta pojkarna och bege sig mot Hamptons över helgen, så Madde kommer hit och håller mig sällskap. Ska hämta upp henne från tåget runt halv sex, eller halv sju. Beroende på när tåget rullar in. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men antar att det inte blir något alldeles för krävande. Slappa lite? Glass kanske? (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar