fredag 7 september 2012

Vad tror ni?

Då börjar klockan närma sig halv två och det börjar bli dags att dra sig mot dörren. Men inte riktigt än, men alldeles strax haha.
Köpte aldrig rengöringsmedlet till ansiktet, har ju slutat med proactiv eftersom de var för dyrt. Så nu ska jag testa något annat, något billigare som man kan hitta i butikerna istället. Men när jag kom dit så fanns där så mycket, och många av dem finns på reklam. Så vet inte riktigt vilken jag vill testa, så tänkte att jag skulle kolla genom dem på internet.

Men jag är ju lite efter, och jag vill typ ha klara intruktioner på hur det ska användas. Typ som proactiv med 1, 2 & 3steg. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, får kolla genom dem lite extra och se vad de hjälper mot.
Men vad tror ni, neutrogena eller clean&clear?

2 kommentarer:

  1. Jag har precis börjat med Procative! Var det bra tyckte du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jadå, det hjälpte en få bort det man hade haha. Men som min värdmamma sa, hon skulle rekomederat det till personer med riktigt dålig hy pga priset.
      Hade de inte varit så dyrt hade jag lätt fortsatt med det :)

      Radera